måndag 17 juni 2013

Skönt avlusta på allt elände!

nu behöver jag inte tänka på bil med dragkrok på ett tag(nä, min bil är fortfarande på verkstad), hålla kolla på öppning av anmälan till tävling nu ska jag bara sätta igång att träna ännu hårdare inför säsong del 2 där det är dax att ta ett kliv upp ett steg på trappan!

Spökerierna fortsatta på gårdagens tävling, inomhus, "trångt" med fönster rakt in i cafeterian, öppningar i sargen men jag är så nöjd med min egna prestation att jag efter halva programet hitta "knapparna" för hur jag skulle komma förbi "monstrerna"!
Det är juh skit enkelt och bara säga: Ställ ifrån det läskiga(vilket även jag gör) men det är en helt annan femma och sitta på häst och helt plötsligt stannar den, skyggar..det visar även min oerfarenhet än så länge, men nu är jag en liten erfarenhet rikare igen och hoppas att jag nästa gång det händer kan lösa det ännu fortare!

Jag var absolut inte nöjd efter ritten, as arg för att han beter sig sådär och helt plötsligt står mina gamla stallkamrater framför mig och säger, vad fin han var!..säg what?
Efter att jag lugnat mig och insett att jag inte kan va arg på min häst(dålig ryttare!) och va helt säker på att jag inte ridit godkända resultat, 61.28% sluta det på..då börjar jag tveka igen, var det verkligen så bra?




Efter att analyserat ritten vart jag mer nöjd, varför känns det alltid så mer illa än det ser ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar