fredag 14 juni 2013

9människor, 2barn

Och ett helt byke med hundar..på en och samma plan!
Jag tog på mig rollen som lite ledare, instruktör och försökte styra upp lite men ibland vart det bara för mycket, hundar kom springandes kors och tvärs, någon med mindre koll dök plötsligt upp så jag undvek att träna Muffins i den värsta kaosen, kanse lite väl mycket störnings moment på en gång? Allt för en trevlig o rolig vistelse!
När vi väl körde så skötte han sig exemplariskt, fokus på mig och gjorde allt jag bad om trots att det kom en annan hund mitt framför näsan på han helt plötsligt!
Tunnlen gick smärtfritt idag, flera gånger och det var aldrig nån tvekan, bästa hunden!

    En annorlunda utställnings bild!

   
   Tror vi hittat Frallas översittare när det       gäller snurr i kolan;)
Fralla åkte hem och va "trött", Gunne..han åkte hem, rev av ett par varv på tomten, inne, och snarra tuggben resten av kvällen!
Filmer kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar