fredag 14 juni 2013

FF= Fredag finally

och inte föräldrar(karl) fritt!
Det spelar egentligen ingen roll för jag kommer ägna min kväll, ska försöka komma hem någorlunda i tid från  stallet, tvätta hästen, packa osv imorgon är det dax för tävling igen, både lördag & söndag sista för det första halvåret!
Fixat lånebil, vad skulle jag göra utan alla gulliga människor runt omkring mig?! Som offrar sina bilar, trixar o mixar för att dom själva ska kunna ta sig nånstanns, allt för att låna ut bilen till mig..hur tackar man dom?!

Jag hade tänkt ta mig ut till Fågelbro på eftermiddagen, en gammal stallkamrat som startar men latmasken i mig kröp in, ännu en kväll på ett tävling och stall..nää, ledsen Marie!

Istället kommer jag ägna 2timmar åt dessa grabbar, min planering med Glass i Waxholm ligger inte så bra till, blåst och lite regn till och från..kanse blir en sväng till Mc Donalds istället?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar