fredag 28 juni 2013

Ger upp?!

insperationen är som bortblåst, ingen direkt lust med nåt och det känns som om det enda jag gör nu just nu är för att jag måste, tusen grejor att göra och det minskar aldrig!

Ridningen går sådär bra, tålamodet har väldigt kort stubin och det känns som om vi platsar i LC klasser just nu!
Igår fick jag lite hjälp av en stallkamrat, förmodligen såg hon att det gick sådär bra och jag verkligen uppskattar när dom spontant bara tar insiativet till att hjälpa till och jag kunde avsluta bättre än tidigare pass.
Hoppas att dagens ridningen blir bättre och att morgondagens lektion kan ge mig lite ljus i tunnlen..

Hundarna behöver i badet och någon/några ska bli av med lite päls..frågan är hur mkt ryggont man ska ta på en dag bara?!

Strax är det hemgång direkt t stallet, önskar alla en trevlig helg!

                                                         Hoppas vi hittar tillbaka till vårt arbete snart!

1 kommentar:

  1. Inte ge upp, men du kanske behöver en paus o kanske hästen också?
    Kom ut till mig på Frösvik, kolla in mina "misstag" o fika.
    Upp med hakan - fick jag i mitt deppinlägg... Säger det nu till dig.

    Lek lite och ge hästen lite av vad han behöver, kanske blir det roligare sedan? :-)

    SvaraRadera