onsdag 5 juni 2013

Nostalgi!

Igår var vi på XXL, sommarskor t H stod på listan, jag stod mest och trampa och påminde var 5: e minut som gick att vi snart skulle befinna oss på träningshallen med hundarna!
Jag hängde tröttsamt armbågen på en hylla och blicka över fotbollsavdelningen, spana in alla coola fotbollsdojjor, gick förbi benskydden och kände svetten, lukten som sipra en svettig sommardag i en match, börja genast tänka tillbaka på min tid som fotbolls spelare om det är nåt jag kan sakna mycket(vilket inte händer ofta) så är det just fotbollen! Tänk om jag bara hade lite mer tid då hade jag inte tvekat!
Ibland har jag seriöst övervägt, kan det gå? Börja räkna om, ihop, vänder och vrider på dagar för att det kanse skulle funka! Men nej..
Jag minns när jag sluta(inte för skryta😉) tränaren ringde flera gånger och bad mig komma tillbaka, jag var back vilket kan låta tråkigt men så är det absolut inte, jag var snabb(vann ofta löpningen på friidrotten i plugget med) och fick ofta ta inkast för att jag kasta långt!
Tänk om..kanse senare i livet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar