fredag 21 december 2012

Vakna av ett..

fruktansvärt illamående och spy känslan började ta form, usch!
Går väl mycket vinterkräksjukan nu? Hamburgaren på Max igår? Kroppen tar ut sin rätt?

Väl klar på toan fick jag vända mig om och harkla lite och man mår juh liksom illa av att försöka spy med men inget mer än lite slem ville komma upp..
Bara och pallra sig t jobbet med hopp om att det bli bättre under dagen, fick springa på toa igen precis innan jag skulle åka och nu sitter jag här, fortf lite illamåendes och magen "bubblar" lite till ofrån
Vågar inte dricka kaffe eller stoppa i mig lite yoghurt, snällla inte idag..jag som ska rida min första dressyrlektion på läääänge! Det är inte kul och guppa runt illamåendes, får man verkligen ut max kapacitet då? Tveksamt..
Hoppas att detta bara är ett par-timmars-"sjukan"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar