fredag 28 december 2012

Konsten att förstå sig på folk?!

Ena sekunden gillar man inte alls, för att nästa gilla..åtminstonde ser det ut så utifrån! Men om man inte gillar, umgås man då?

Med det säger jag inte att jag själv är guds ängel och pratar bra om alla, det man inte vet mår man inte dåligt av men heller inte umgås jag med dom då!
Kan inte skryta med att jag har ett "fett" kompis gäng men dom få jag har, det är mina vänner..på riktigt!
Det finns tre kategorier..
Stallgänget..vi som gör aktiviteter ihop i stallet, fikar, går på globen, tävlar ihop ett och annat födelsedags kalas har man faktiskt lyckas blivit inbjuden till!
Min riktiga vänner,även fast man inte prata eller setts på länge så är allt som vanligt nästa gång, dom 3-4st jag har som jag pratar med allt om, som märker på mig när nåt är fel liksom jag märker på dom som jag tyvärr får leta tid efter för att ses! Men dom gillar mig ändå, tur är väl det.
Hundvänner där även några har blivit mer som vänner, vänner..vi som ses på utställningarna runt om i Sverige och ibland även utomlands, ja jag är så galen att jag betala flera tusen kronor och åker ofattbara mil för att ställa ut hund!
Här möter jag ochså ibland folk som ogillar hit o dit, varför hålla god min och prata? Heja?
Eller ja, dom finns överallt men jag gör ingen större ansträngning till folk jag ogillar, det ger mig juh inget!
Jag skulle inte vilja byta ut nån ellet nåt mot alla jag har, jag är jätte glad över alla!
Ja ibland förstår jag bara inte..
Är inte människan underlig?

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar