söndag 23 december 2012

Den förstörande party prinssesan!

Själv la jag klackarna på hyllan förra året, sluta dricka helt och hållet och har inte intagit en droppa sen dess, lite med rädsla för att bli "sugen" på "partylivet" igen..men det är det inte värt! Men det är en annan historia..
Inte redan? Ska du redan åka hem? Ska du förstöra..? Det slår aldrig fel!
Jag som för en gångs skull stanna..tror ni det låter likadant när den personen ifråga åket hem?
Att stå därimellan, ska du med hem? Eller va kvar? Och den vill både och..då kan inte sluta tänka på, tänk om jag inte fanns där! Då hade jag sluppit förstört dennes "liv", då kunde han fortsatt ha roligt med sina kompisar!
Vet inte vad som är bäst, att ha hem en halvfull stinkande person? Eller åka hem själv?
Så frågar jag mig..är det värt det här? kanse är det bättre om han har sitt egna liv? Och jag mitt..men jag börjar bli ganska van att i perioder sitta/va själv..
Alla har väl varit med om det nån gång i livet..? Hur kul är det liksom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar