onsdag 5 december 2012

Fenomenet..

Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder verkar stämma..kanse inte just för dagens väder, jag vill aboslut inte gå ut om 1timme o rasta hundarna, blåsten o snön bara tilltar hela tiden!
Blir en spännande färd till stallet och nä jag hade inte försökt åka dit idag om det inte varit för att han vila igår och efter ett par timmar i detta väder ute, stillaståendes(?), stela(?) så tror jag att det är bra att han får röra på sig lite..

Jag tänker inte göra om måndagens projekt där jag faktiskt bestämde mig för en skritt tur ute, trots
-16 på med kläder, reflexer, pannlampa och en liten halvgalen häst så bar det iväg..och här kommer vuxenpoängen, jag frös inte! Och tyckte att det var en helt ok stund ute..
Vi har ökat på igångsättningen, 4min trava var det ochså med långa sidvärtsrörelser och hoppas kunna ta nån galopp till helgen, gärna ute om hästen inte är allt för galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar