måndag 10 december 2012

Jag ska få njuta av Julen 2012..

Istället för att göra alla andra nöjda så stod jag på mig och fick själv bli nöjd!
Hela Julen är vi bort bjudna ska bli så skönt och slippa stressen med maten, när ska allt handlas, vad ska vi ha, när måste vi börja och slippa äta julmat 1vecka senare!
Lotten föll på moster, det ska bli mysigt i ett gammalt torp precis vid vattnet omgiven av hästar, inte att glömma!
Så då är frågan, ska jag köra min årliga grovstädning(nu är det inte så mkt yta kvar) och julpynta? El ska jag helt enkelt skita i julpyntet ochså? Fast det är juh ingen riktig jul utan..eller hur?!
Vi har redan slopat julklappslottningen på ena sidan och nu var det till förslag på min sida med, aldrig!! Ingen jul utan julklapp, va sjutton..den enda klappen man får ska dom rycka ifrån mig, erkänn man blir faktiskt glad av en liten iallafall?! Vuxen som gammal, som barn..
Jag har iallafall lyckas köpa extra till vissa, såna man liksom bara känt, åhh det här skulle passa, va kul till(?)!
Julen 2012, jag är redo för att njuta!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar