söndag 16 december 2012

Jaha, det där gick inte så bra!

Nånstanns fick jag för mig att jag ställt min champion hane för dagens domare och det gick rätt bra, såklart var mina förhoppningar rätt bra då!
Måste ha drömt detta?
För efter dagens resultat så vet jag inte riktigt vad jag ska tycka eller tänka..
Muffins, unghunden åkte på en 2:a och den kan jag ta för jag vet vad som saknas
Men när Bullen fick gult kort= 3:a så vart jag nästan lite arg, skaka lite lätt på huvudet inom mig, på både hade jag gärna velat veta vad dom åkte på för på kritikerna skriver dom 98% allt bra så man vet aldrig vad man åker på..
Gissa vilka som vann?
Danskar, varav den ena va domare själv..vad tycker vi om det?
Jaja, huvudsaken är att jag vet att jag har världens finaste hundar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar