tisdag 4 december 2012

Önskelistan 2012!

Opps, vart visst bara saker i hästväg!
 
Ny tävlinghjälm..ja det är fullt nödvändigt, trots att jag har en som endast är använd ett fåtal gånger..men då kan jag ta den till vardags och fimpa min gamla vardags hjälm, smart va?
Ca pris 1500kr

                                                                    Dessa har jag suktat efter nu i 1,5år. promlemet är bara ..att jag vill se dessa live, i Kalmar..är man dum i huvu, om man åker dit?
                                                                                                              Ca pris 5000kr





 
Det vankas införsel av kandar på hästen, detta är jag helt såld på!
Ca pris 3000kr
                                             
 Annars skulle ett från Prestige funka för dubbla priset
                                                 Ca pris 6000kr
                                                     Härlig kofta!
                                                        Ca pris 500kr
 Dessa härliga servett ringar skulle man kunna ha ligga dammande i ett skåp!
Vad står på din Önskelista?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar