torsdag 20 december 2012

4dagar kvar..

till Julafton, jag har svårt och infina nån julkänsla, kanse för att jag själv slipper stressen kring allt som hör till? Ingen julgran? Inte gjort den årliga STOR städningen? Inga adventesfrukostar?

Jag slängde upp lite julgardiner och lite pynt härom veckan men det känns som om jag aldrig hinner njuta av det, se det..att jag slängde upp det för eventuella gäster som kanse råkar kika förbi!
Vi kommer befinna oss hos min moster på självaste Julafton, ska bli mysigt..och funderar fortf på att sedan åka mot Rådmansö och min lilla gullunge Hugo, hur ska jag klara mig utan honom? Få se hans min när tomten kommer, det vill jag inte missa!

Någon annan som har lyckats lägga ansvaret på någon annan?

                                                    Julgranen 2011



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar