fredag 7 december 2012

Han är så fin!

min häst så jag glömmer bort att jag inte får rida full tid eller för hårt, han springer så fint!
Efter en längre viloperiod och under igångsättning tillbaka där man sluta så är dom alltid så himla fina, det är inga konstigheter..någon som som håller med?
Vi ökar på varje dag med trav i lite mer samling och rörelser i form av skänkelvikning och stora serpentiner och jag hoppas att vi kan ha en 2dagar dressyr"kurs" i mellandagarna! Igår "fuska" jag en långsida....galopp, puuhhh..han dog inte!
I övrigt behöver brunbjörn bli häst..undrar när jag ska klämma in det? Vart är min personal klipper när jag behöver henne, Sandra?! Undra om jag kan locka ut henne med..hmm, kanse den där ser-så-himla-god-ut-bilden på Chokladtårta!

                                                           Längtar till det här igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar