tisdag 31 januari 2012

Ska det behöva va så här??!

Att man sitter och kriverar i kontors stolen och vrider o vänder på sig för kroppen värker, feber och det enda man vill göra är att åka hem och lägga sig med 3st duntäcken!
Ändå sen 09 rasten har jag suttit med vinterjacka på mig inne, jacka över bena, försökt vila ögonen lite när det varit lungt och bara hoppas att klockan snnnnart slår 15:30!
Nu är det inte lång tid kvar..åker hem och lägger mig på soffan och ser om jag orkar pallra mig till stallet senare, ananrs får jag lösa det på nåt vänster..
Och allt detta för att PMS:sen är på ingång..senare åren har jag fått mer o mer problem med den, alltid "en sjuk dag" när den är på ingång och det blir bara värre o värre..kan juh inte va möjligt?
Jag har en spiral, som ska bytas detta år..funkat super, men senaste året, 2åren har mensen varit grotesk..precis som en magsjuke dag!
Finns tyvärr inte så mkt andra alternativ för mig, då jag provat det mesta och det inte funkat..vissa saker har jag inte ens vilja provat..så vi får se hur det blir!

1 kommentar: