fredag 6 januari 2012

10 år sen..

som mitt hjärtat vart stulet..jag var lite osäker till en början, trodde att detta kan aldrig bli möjligt!
Sportlovet skulle det ske, vi skulle ses..men tänkte att herregud, 50mil och jag är bara 16år..då ska man inte ha kille, så en liten vit lögn fick det bli..
Lite senare gav jag det en chans och jag är fortf fast!
Min första riktig kärlek!
Du tog en bit av mitt hjärta..undrar om jag nånsin kommer få tillbaka det?
Min första förlovning..som jag då tyckte va helt normalt! Ringen finns kvar på ett gömt ställe..undrar om du har kvar din? Vill jag veta? Eller är jag sjuk i huvudet?
Jag minns det som igår, jag ser hela bilden! Världens lyckligaste människa..Då visste jag va sväva på rosa moln va!
Ibland önskar jag att det bara var som då..det känns ibland som att jag stannat vid vårat avslut! Kommer jag nånsin komma över det? Den första riktiga kärleken?
Jag är kär i tanken!

Säger som Ledin:
Det ska veta att jag saknar dig
Det finns känslor som aldrig tar
Det finns bilder som aldrig suddas ut
En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig!

1 kommentar:

  1. Oj oj den första kärleken försvinner aldrig du kan fråga mej det är nåt man tänker på då och då vid speciella tillfällen. Men jag tror att man då kanske levde lite i en fantasivärld där vardagen hinner ifatt i alla fall och så blir allt som vanligt.

    SvaraRadera