fredag 27 januari 2012

Fredag, som vilken dag som helst..

fast ändå inte, sitter kvar på jobbet stänger 13 egentligen men snäll som man är så..tur att det märks den 25:e iallfall!
Middagen har jag räddat genom att bjuda över mig till syrran, det ska bli trevligt och det är lagom aktivitet en fredag..om det inte vore för Hugo 3år som hela tiden ska leka, i sitt rum, går inte och lura ut honom till vardagsrummet och leka med bilarna på vardagsrums bordet så man kan kombinera tv med lek, nänä..kom, kom, vi måste va i mitt rum! Fatta att jag jobbat hela veckan?!;)
Denna helg precis som förra är lagom fylld..imo blir det en heldag m syrran o familj, kolla på fyrhjulingar som åker på isen och skridskoåkning, ska bli intressant..förresten, jag har provat på konstgåkning ett par gånger i unga dagar, det ni!;)
O sönd är änsålänge inte bokad, mer än insläpp i stallet..blir väl stallhäng, planerar och slå ihop en tårta under helgen, guess what...stall fika! Till sönd för er som undrar!:)
Soft helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar