tisdag 24 januari 2012

Gör ett nytt försök...

...igen, att åter försöka bli lite mer nyttig!
Linda är juh väldigt svag för allt som är onyttigt, bullar, kakor, bakelser,tårtor you name it!
Men hur gör man att undvika dessa godsaker? Vad är nyttiga mellanmål?
En helt vanlig dag skulle min hunger stillas med en påse(3st kanse) bullar..och när jag försöker övertyga mig själv och i tron om att jag är nyttig, köper jag istället en Manna frutti..vet inte vilket av dom som är bäst?!
Jag är inte ute efter att börja rå banta, börja käka fågelfrön och rå träna..men man kan inte få dåligt av att äta bra, röra på sig och min trötthet tror jag garanterat blir bättre!
Om jag bara kan ändra om mina onyttiga stilla-hunger-stunder, tips?
Ni vet, jag köpte juh ett hemmagym för typ...ett halvår sen, ja..vet vad ni tänker?
Det kommer aldrig komma in, men jag har bestämmt mig..SNART ska det in! Jag måste bara fixa min klädesförvaring först, och jag har en lösning på gång..måste bara se till och få lite hjälp! Sen ska det in och Linda ska börja träna..haha, ja trodde aldrig det skulle hända..vet ni vad, imo ska jag prova Zumba med min syster, ser fram emot massor?!
Frågan är, får man spetsa vattnet..dansa aldrig nykter! Den har ni hört va..? Och jag är nog mest känd för att flänga runt med mina armar på en nattklubb, men ett och annat för mkt!;)
Ni kanse förstår varför jag sluta dricka?;)

Smootihe! Nyttigt? Onyttigt?

Vilka frukter är nyttiga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar