fredag 20 januari 2012

En tickande bomb..

som när som helst expolderar, thats me..right now!
Hela denna vecka, nästan så man blir irriterad på sig själv för att man är på så dåligt humör hela tiden!
Och jag fattar inte varför?
Å andra sidan har veckan beståt av att hela tiden åka från A till B, till C..utan nånsom helst paus, jobba, stallet, hem, duscha lite snabbt och iväg på nästa grej..käkar nåt på vägen, fjärde dagen och vad ska man välja av dom 3st ställerna som finns, Mc donalds? Max? Thaivagnen? Inget är gott längre! Vilket leder till ingen matlåda dagen därpå..och lunchhaket är ett faktum!
Kanse därav min så oerhört trötta kropp denna vecka? Händer liksom aldrig att jag mezzar och be någon ta vågen, så jag bara kan få sova en liiiiten stund till..
Snart är det helg, så skönt..tycker veckan gått så sakta, någon som håller med?
Har hela tiden varit en dag före, igår..måste va fredag idag! Icke..
Därför lite tafat här på bloggen, har flera saker och skriva om..men kommer aldrig till skott och göra det, lusten förfaller för bra inlägg..så spar dom till nästa vecka! Bestämt mig för att bli på bättre humör nu!
Helgen ser lugn ut och jag ska försöka behålla den så, inte boka upp mig som en galning för att stressen över att "har inget och göra"..det ska va okej att ha inget och göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar