måndag 2 januari 2012

Nu är jag här igen..

på arbetet och det händer inte sååå mycket..någon mer som jobbar?!
Eller har lyxen att ligga kvar i sängen!
Och det nya året börja väl som det förra sluta, regn regn och åter regn..nu börjar jag bli riktig trött på detta regn och även fast jag inte gillar det..så snön, kom nu!
Kommer det bli nån vinter?
Nyår var lungt för mig, hemma med vänner och käka middag o spela spel..Vissa var lite trötta innan tolvslaget, så en powernapp mellan 21:30 och 23:55 och en vaken paus på ca 1timme..sen var det kudden som gällde igen!
Fy sjutton för att närmare sig 30 säger jag bara! Enlige sovaren nedanför så: Det går inte och va vaken, jag kan inte!



Gissar på att årets efterrätt 2011 var: Pannacotta, gelatinblad slut överallt!



Menyn bestod av:


Förrrätt: Hemmagjort toastskagen
Varmrätt: Grillad Entrocote och Biff, hemmagjord beanise, potatisgratäng


Efterrätt: Vaniljpannacotta m riven choklad och passionsfrukt!
Tilltugg: Ostar m kex




Och mätt vart jag, vad bestod din meny av?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar