onsdag 7 december 2011

Vi har börjat på hundkurs..

faktiskt har jag gått på det tidigare, men herrregud..kan inte ens komma ihåg hur många år sen det va? Tror det var på Tax-tiden..?
I sista sekund och ett jäkla jagandes efter ledig plats så gjorde jag slag i saken och anmälde mig, första träffen i Sönd, och det enda min hund gjorde va och ligga och gruffa på dom 2st andra som var där och idag är det 9st..haha,min osociala hund!
Nä men tror det kommer gå bra, efter ett tag brukar dom ge sig..och idag ska det väl börjas med övningar och det ska bli kul, denna ras är juh så otroligt lättvärd så det är löjligt åt det!
Så det blir en hästledig dag, och min tidigare medryttare är tillbaka, härligt!
Och vet ni vad..jag är hästledig imo med, 2dagar på raken..och eftersom jag står i världens bästa stall med världens bästa stallkamrater så min boxgranne rider imo, el promenerar ifall vädret tillåter och hon hinner, kan man ha det bättre?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar