tisdag 6 december 2011

Pengar till barn?!

Vad önska jag mig när jag var 10/12år? vad önska du dig?
Förra året gick emot deras önskan, då jag vägra och ge 10/12 åringar pengar men detta år tänker jag inte lägga ner nån energi och dom ska få sin önskan uppfylld, hur tråkigt för mig det än må vara, hur kul är det och bara få en present? Att få jaga runt i sista sekund för att hitta den perfekta Julklappen till sitt småsyskon?
Trots att jag borde passerat stadiget för presenter och för skrivande stund säger att jag har det, så blir som jag ett barn på Julafton varje gång jag får ett inslaget paket!
Spänningen, att bara få slita upp pappret och bli glad..förhoppningsviss, är inte det en härlig känsla? Även i "vuxen ålder"?
Men då är min fråga, hur mycket ska man ge?! 200kr? 300kr? 400kr? 500kr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar