måndag 12 december 2011

Hundar hela helgen lång..

ingen rast och inge ro här inte!
Stockholms Hundmässa, Älvsjö med 30 054st besökare och jag..nån som va där?!
Lördagen ställde jag min unghund, Muffins som tyvärr åkte ut på en 2:a..varför? Det undrar jag med, superfin kritik och allt var bra..och sekunden senare, blått kort= 2:a och du är ute..men för mig är han finast ändå!
Han fick agera monter hund en stund och det gick över förväntan bra, eftersom han är lite skygg mot nytt folk men mitt på dagen va han som en klubbad säl av alla intryck det är otroligt påfrestande för dom att befinna sig i en sån här miljö även för den vana hunden..någon som är intresserad av att veta hur det går till, från början till slut?!
Söndagen vart in en snabbis in för lite shopping och den årliga rasparaden, bilder på det kommer..inget man vill missa!
Våra hundar vallar långa gröna djur i Madagaskar, då kanse ni kan förstå vad jag var utklädd till!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar