onsdag 28 december 2011

Tänk till en extra gång..

nästa gång du tänker smälla av nåt!
Är det en lämplig plats?!
Jag har själv en skotträdd hund, så val av nyårs firande MÅSTE innebära att jag och 4st hundar kommer ochså! Så nån dyngfylla och bara ha kul och fira nya året, nä..här är det passning av hund som gäller, tur man slutat dricka..vad är det för fel på Cola?!
Gott!
Skapar ingenghundvärk!
Illamående!
Och nåt zoombie likn föremål dagen efter!
Självklart kommer jag att välja en plats där jag vet(?) att det inte kommer bli världens fyverkerier..
Nu kommer jag tala emot mig själv lite ang bilden ovanför..men
Jag tycker såhär: Det är jätte fint och titta och det tillhör juh!
MEN man kan välja sin plats att både befinna sig på(med hund) och för den som tänker avfyra, tänk en extra gång..är det en lämplig plats? Både för människor och djur runt omkring? För det är juh inte bara djuren som bli drabbade..
ALLA har ett val!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar