torsdag 8 december 2011

Helgens outfit!

Mer eller mindre har jag nu dissat min kostym som hängt med..*harkel* ett par år! Det är dax och gå vidare och jag man har blivit insperirad varje gång man varit iväg på hundutställning av allas olika utstyslar, så jag tänkte inte va sämre..
Den nya jakten börja direkt efter en hemkommen utställning inför nästa, jag har redan köpt en kjol som va tänkbak men har inte riktig "känt" för den så igår sprang jag in på HM då jag tidigare i veckan hade sett 2st kläningar där som jag nu inte hitta, what?!
Jag var bara tvungen och frågar personalen ,vart dom bytt ställe?! Puhh..där va dom, båda två i min storlek! In på provrummet och den jag egentligen ville ha, gillade jag inte ryggen på, en stor fyrkantig ruta mitt i ryggen, inte min typ..så denna enkla fick det bli!



Vad tycks?!

1 kommentar: