onsdag 28 december 2011

Hej hallå..

känns som om mitt liv är rätt ointressant just nu, även för mig..lusten för ingenting finns!
Jobbar, hästen vilar..ska försöka ta tag i tvättberget hemma, så boring!
Nåt speciellt ni vill läsa om?!
Va ni snäll i år så tomten kom till Er? Fick ni vad ni önska?
Jag är väldigt nöjd över årets Julklappar, inget o klaga på!
Och vet ni, det bästa av allt..jag fick min egna Julklapp, som jag ville!
Hade köpt Glasblåsning för två till min sida av Julklappsutlottning, syrran vann den ihop med sin kille..meeeen, så tråkigt att han redan hade gjort detta tidigare och erbjöd mig platsen..woho, Lovely!

1 kommentar:

  1. Njut av att det inte är för mycket att göra!
    Försök att tänka possitivt! Ta hand om tvätten till Tv´n eller sätt på en bra CD och sjung med med för full hals! Och du......kom ihåg att ni alltid kan komma hit! Vi håller er i gång med mycket! Livet är vad vi gör det till! Ibland måste man ha tråkigt för att uppskatta när det bli roligt!!Så njut av att det är "tråkigt"

    Kramar

    SvaraRadera