lördag 3 december 2011

Nu är jag där igen..

är gränsen nådd? Hur många gg ska man behöva förklara?
En vuxen människa!
Är jag orättvis?
När jag varje fred/lörd kväll ska behöva sitta själv? Ochförsig har jag 4st av världens bästa killar hos mig i form av vita ulltussar..för att man ska umgås med sina kompisar! Förr hette det för att man bara hade en bil, nu har man två...och det är ändå samma visa, märkligt i mina öron!
När ska jag slippa se alla kläder i hela huset? Som jag tjatar om fler gg/veckan
Alla papper överallt?
När jag möts av frukosten, klockan 19 på kvällen som jag åt kl 09 på morgonen..var det så bråttom att komma iväg till sina kompisar?
Ingen ved som jag bad? Tillägger att det för det mesta är jag som tar in..så det räcker oxå, inte bara för kvällens brasa!
Jag är arg, frustrerad, ledsen, tårarna ligger tätt på ögonhinnan..jag är röd i ögoen att trötthet, utmattning, att hela tiden behöva tänka, planera..för jag lever som själv!
Hela denna dag har från morgon till nu beståt av att bara förflytta mig mellan olika ställen, jag har inte ens hunnit varit hemma 1timme under dagen och hundarna har fått en snabb promisar, det skär i mitt hjärta att varje gång behöva lämna dom, själva igen, precis som jag!
Just nu vill jag bara försvinna nånstanns, från allt o alla..bara vara, där ingen vet, där jag kan få tänka för mig själv!
Hur länge ska jag orka?

2 kommentarer:

  1. Kära du.. försök ta en stund varje dag och tänk bara på dig själv!! Var rädd om dig <3

    SvaraRadera
  2. Du vet vart vi finns! Det finns alltid plats för dig och 4 killar här!! När du vill!!

    SvaraRadera