fredag 30 september 2011

Orange oufit?!

Jag har fastnat för Orange! och såna här riktig matchande outfits..nu försöker jag kompletter upp ryttargarderoben så den matchar med hästgarderoben!
Töntigt, för mkt eller en hiss?!
Personligen så tycker jag, att på nåt underligt sätt så rider man bättre när man känner sig snygg, nån som håller med??
Skaffade Mia Rs Orange benlindor för ett tag sedan, som för övrigt fortf ligger i obruten förpackning..o nu behövs ett schabrak till detta, men vilket?!
Några förslag ovan, fler snygga förslag? Eller duger nåt av dessa?

6 kommentarer:

  1. Lena Berggren30 september, 2011

    Det svarta var helt klart snyggast, snyggast modell oxå

    SvaraRadera
  2. Oj, Syrran börjar ta ton i hästvärlden...
    I like!;)

    SvaraRadera
  3. de två översta var ursnygga.. men de passar inte till dina röda ridbyxor ju =D

    SvaraRadera
  4. Tror nästan att nåt av mina andra 12par ridbyxor kan funa..;)

    SvaraRadera
  5. Lägger min röst på det två övre, skulle dock va snyggt med nån färgkombination, grått är inte en favvo färg, brunt och oranget e snyggt... ;)

    SvaraRadera
  6. Sandra: Ditt uppdrag är och hitta ett brunt med inslag av orange!:)

    SvaraRadera