måndag 12 september 2011

När det dåliga, går bra!

min tävlings karriär har varit en berg-o-dalbana kan man väl i korta drag säga..för att börja på 55%, till 58% för att sedan åter backa till 46%, va uppe på 60%, lite ner igen och sedan stadigt hålla oss på över 60%, hoppas det håller i sig?!
Skillnaden nu och då, är att jag inte tyckt det varit jobbigt och rida ihop 60% eller mer..förr undra jag hur sjutto jag ens skulle orka med det!?
Och att jag nu för tiden har en "spänd häst på tygel" och inte en "spänd häst mot stjärnorna" om ni förstår vad jag menar?!
Dom senaste två starterna har jag luktat på rosettterna, alltid har dom sista rackana kommit och petat ner mig..tur att man gillar och kämpa för sina saker!;)
Och jag måste erkänna, jag gillar känslan när man måste hålla koll på resultat listan för att man ev kan va med:)
Förr var det bara och packa in hästen, åka hem, glömma och prova igen..













1 kommentar: