fredag 2 september 2011

Hej, jag är här..

har personal under upplärning här på jobbet så måste "ha lite koll" därav ingen vistelse här, hoppas det ska bli ordning nu här och man inte ska behöva fundera på om man ska behöva riva ett 12-timmars pass eller inte!
Märkligt hur folk är?!
En del har hänt, inte nog med att hästen går fantastiskt mest hela tiden..80%bra/20%dåligt istället för tvärtom, love! Sååå duktig min lilla pålle, så glad att jag bara vill skrika..rakt ut!
Igår var det träning igen och tävlings nerverna gjrode så lite påminda emellan åt men har bra hjälp med mig på sönd så är inte alls orolig!
Om jag bara kunde få upp filmena här, somebody helps me..allt jag filmar bli på såå stor MB(megabit) eller va fan det heter, en 11min lång filmsekvens är som en 3timmar lång film..?!:/
Någon som kan hjälpa med redegering?
Och åter igen har jag blivit moster, igår! Ännu en till och skämma bort..frågan är nu bara, hur jag ska få denna lilla krabat att gilla hästar? Inte bra drag att ta med syrran på en shopping tur i hästen tecken när man väl bestämmt sig för ett par ridstövlar för 6000lakan!
See you!

1 kommentar:

  1. Tjejen i stolen bredvid05 september, 2011

    men jag förstår inte vad du menar?? Jag klarar mig själv ju =D Moahahaha NOT!
    Heja Hoffa iaf =P

    SvaraRadera