onsdag 21 maj 2014

Sena kvällar, tidiga morrnar..

är inte bara en vana på helgerna längre.
Klockan 21 och det känns inte ens? Tanken på att gå och lägga sig, is far away! Jag tycker det är underbart med dom ljusa kvällarna men på helgerna gärna tack!
Jag är en sån som behöver bäckmörkt för att kunna sova! Rullgardin, filt över gardinstången, filt över dörrhålet, irriterar mig på springorna som blir..drar täcket över huvudet!

Jag är inte längre trött klockan 21, irritation på hög nivå, stress för jisses vad trött jag är på morrnarna. Idag river jag av veckans andra pass med 12timmars jobb, tur att kvällarna är lugna här, tänker ägna mig åt att färdig ställa lite saker inför "the big day", helt perfekt när man kan kombinera nytta med nöje!
Kvällens I-landsproblem, åka på bilbingo eller inte?
Om jag åker betyder det sen kväll igen.

Idag ska jag nog ringa veterinär och rådfråga ang min häst, just nu går han bara i hage för att jag inte kan bestämma mig hur jag ska göra?!
Hela tiden grämer det i bakhuvudet, tänk om det är nåt? Kanse bättre och ha svart på vitt?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar