måndag 12 maj 2014

Full-späckad vecka

när det är nåt varje dag!

Ikväll ska jag till LaserLisa vilket brukar betyda att jag måste kasta mig iväg till stallet för att hinna men jag promenerar fortfarande med hästen. 
Som trodde jag skulle få börja rida i lördags, bättre är det men fortfarande inte helt bra än. Börjar låta som en egen veterinär, 3dagars vila/promenad till, kolla på lina är det fortfarande inte bra, 3dagar till hellre 3-6dagar för mycket än för lite.
Så vi fortsätter med, promEad, promenad, promenad-lina
Promenad, promenad, promenad-lina
Undra hur många fler det ska bli?
Hoppas på att få jobba till helgen!

Imorgon är det kurs via jobbet, sovmorgon, tjoho!
Onsdag är väl den dagen som inte är bestämmt än, egentligen tränings-dag..jo, kanse bilbingo?
Torsdag, blir det stallfritt..inte 3aktiviteter på en vardag! Massage och sista gången på agility kursen.
Fredag, slappa på soffan?
Helgen, kör vi oplanerad än så länge! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar