tisdag 6 maj 2014

Beauty tuesday

idag ska jag lägga 200spänn på mitt face och se oförskämt pigg ut ett par veckor framöver även fast kroppen bara vill ligga kvar i sängen på morrnarna!
 
Ge mig denna bränna igen, förra året efter 2veckor(?) i Lysekil!

Lite färg på bryn och franser brukar jag unna mig när sommaren börjar knacka på dörren, nu är det brännan som behövs, just nu verkar vi ha gått tillbaka till istid, -2 imorse, burr!
Så lätt skulle det väl inte bli vår och sommar?

Tyvärr har min häst gått och blivit halt, syns inget i skritt men när jag i lördags skulle ta mig en härlig uteritt och trava längs ån så märkte jag på en gång att nåt inte stod rätt till, kanse lite "trög" startad? Provar igen, det var bara och kliva av, vända och promenera hemåt.
Något varm HF(höger fram), häromdagen promenerad jag fram 15min, trava ett par meter, lika illa så igår var det bara promenad.
Jag vet inte vad jag ska göra? Kyla? Vila helt? 
Anmäld till tävling på söndag, känns som om jag kommer stryka mig oavsett om han blir bra i slutet på veckan vill inte riskera att "slita" upp det, vad det nu än är, säkra före det osäkra!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar