onsdag 14 maj 2014

Onsdag..en lång dag

den stora frågan idag är, hur jag ska komma i säng i tid ikväll?
När jag jobbar till 18, rasta hundar,  åka till stallet(ca 2timmar) och gör det så tråkiga och jobbiga jobbet som att tvätta håret.
Fördelen med kvälls passet ochså, när det inte är lika mycket att göra är att man kan göra saker man annars ska försöka hinna med övrig ledig tid, love it!

om jag ändå(fortfarande) inte kan rida, kan jag väl passa på att jobba, vi kör 06-18.
Igår var det dax att kolla statusen på hästen, på lina igen efter promenad, promenad, promenad-lina, annings bättre, ren 2-3steg och sen nicka han till, ev nån rörelsestörning i skritt med?
Jag blir inte klok men det känns ändå som det går åt rätt håll liksom, frågan är bara..hur länge man ska vänta innan man tar till åtgärder som veterinär?

Igår var det kurs, 9-16 mycket information som vanligt att ta in, många frågor, huvudet värkte när jag åkte därifrån. Men det var riktig intressant, det jag trodde att jag hade nån koll på vissa sig va rätt liten del.
T.om så intressant att jag stanna kvar när alla hade gått och fråga mer!
Att försöka sälja en produkt, som alla tror är icke-brukbar?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar