fredag 9 maj 2014

Önskan om lördag-morgon på fredag..

jösses vad trött jag var imorse när klockan ringde, snozzade ytterliggare 5minuter mot vad jag brukar men med rädsla för att råka "somna ifrån" ringningen klev jag upp.
Att jag lovat mig själv lägga mig klockan 21 igår kväll, fale. Kom hem från agilitykursen 20:45 uppe i varv var det inte helt lätt att pipa i säng, två maskiner med tvättat låg och väntade hemma på vardagsrums golvet att hängas upp.

Jag har lite beslut-ångest vad fredag kvällen ska innehålla:
- Åka på hästtävling, det är kul! Seeen kväll, hemma runt 21:30(?)
- Slappa hemma i soffan! det låter skönast, undra om jag kommer tycka det ikväll med?
- Bjuda in sig själv till pappa? länge sen nu, trevligt!

Imorgon kväll kommer jag iallafall va bänkad framför tv:n, Eurovision final. Tyvärr har jag missat delfinalerna i veckan, borde väl finnas på SVTplay? Ska kollar under dagen.
Jag hejjar iallafall på Sverige och Sanna, jag gillar låten!
Undra om jag missat nån final senaste 5åren? Nån trogen slav följare? Var det bättre förr?

Tills vidare, trevlig fredag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar