torsdag 29 november 2012

Vågar jag en förändring?!

är det nån som är rädd för förändringar så är det jag, här snurrar vi på i hamsterhjulet!
Varje gång jag ska till frissan så känner jag: Nä, nu måste jag försöka göra nåt med håret, har sett ut såhär...hela livet! Långt, tjock hår i lite uppklippning..men vågar klippa av sig det?
Väl i stolen när frisören frågar, hur har du tänkt dig: Topparna bara! Även fast jag minutrerna innan bläddrat runt i katalogerna och tänkt, åhh snyggt! Sådär kanse! Det där var juh fint..

Jag vill juh behålla lite längd, absolut inte kortare än till mina skuldror..el, oj det lät kort!

Utsläppt framifrån              Utsläppt bakifrån


Och såhär blir alltid "frisyren"
 
Tänkbara, kan nån passa? Lugg är jag dock väldigt skeptisk till, men det är juh så fint..på rätt person, är jag den?
                                    
                                                                                                                 2
 1                 


                                                                                               3


2 kommentarer:

  1. Bild tre har jag velat haft men ingen frisör som klipper mig för jag har virvel...så lätj bild tre, klipp dig, d växer ut!

    SvaraRadera
  2. Klart att du vågar!! Det växer som sagt var ut igen!! Be din frissa om råd! Visa hur du tänkt och de hjälper dig efter din form och kvalité! Dax att lämna in flickan, och Du kommer att blomma ut som en vacker kvinna! Jag tycker nr1!! Kramen

    SvaraRadera