söndag 18 november 2012

En syster...

Att ha en lillesyster som är lite klokare ibland är väldigt bra för min syster, att få en människa att inse verkligheten. En annan sak jag är glad över är att jag och min syster inte alltid kommit överens när vi var yngre, dock är vi inte så gamla idag heller men...men att alltid ha bråkat så fort man sågs eller att man drar igång världens fajt som slutar med blodbad har inte alltid varit så kul...men idag..efter att jag fick mitt första barn så har vi börjat komma överens..vi kan umgås, bara hänga, äta middag, göra saker tilsm utan figther eller blodbad, inte ens ett och annat gräl under 3 år ungefär. Så sen mina barn föddes så har vi fått bättre kontakt än någonsin :-) att ha fått en syster man kan prata med, göra saker med och bara finnas där för varandra är underbart :-) jag ÄLSKAR min syster även fast varken hon lr jag säger eller är bra på att visa det så vet jag att hon älskar mig oxå..skilnaden på oss är att min syster är EGO förutom till min 3 årige son, och jah är en sån som bryr mig om andra och struntar i mig själv, är glad att jag har min syster som ställt upp och ställer upp för oss :-) och som slut, till helgen den 23-25 ska jag och syrran åka till Gittan och bara få vara ensamma där hos dom :-) barnen och karlarna hemma..såå sköööönt och trevligt, hoppas veckan går fort, även om jag kommer sakna mina tok vilda barn <3

Kramar lillesyster Lena :-)
P.s Gittan vi ses snart..vet att du brukar kika in ;-) å

1 kommentar:

  1. Jag hoppas oxå att veckan går fort!! Jag väntar och längtar efter er!! Och jag vet att ni båda betyder mycket för varandra!! Blod är tjockare än vatten!
    Är tacksam för att få lärt känna er! Ni är mer lika än vad ni tror.......Kram så länge!!

    SvaraRadera