måndag 26 november 2012

Hur gör man nu?!

Jag hade en bild i huvudet, ni vet..när man bara måste göra så det kommer bli så bra!
Man har kommit halvvägs och det är inte alls som man tänkt sig..
                                          Före
Nu var det dags och göra nåt åt denna vägg, hur jag ens tänkte när jag måla den lila? Och för att göra allt lite jobbigare, vill jag ha tapet..spackla, slipa, tråååkigt!

Bilden i huvudet då?
Denna tapet med ett vitt vitrinskåp med mina kaffeserviser i..och därefter bygga på med tavlor, prylar


Igår montera vi ihop skåpet, ställde dit det och jag börja ställ in mina serviser, men..det var inte riktigt som jag hade tänkt mig, el jo, eller nej, jag vet inte..helt plötsligt kändes inte ovanstående tapet inte lika självklar längre!
                                                    Efter

Det känns lite naket, och kan tyvärr inte flytta/bygga på mer möbel åt höger eftersom öppning till köket ligger där och det är en smal passage..så min fundering vart, flytta det lite t höger och sedan ett smalt högskåp på vänster sida? Fler förslag?

Och två andra förslag till tapet, nåt som skulle passa?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar