torsdag 22 november 2012

Tillbaka till ruta 1..

Vakna tröttare än vanligt med en "hängig" känsla..extra morgon trött säger vi..
Väl på jobbet kände jag mig som ett lik, ingen känsla efter frukost och jag vet vad det brukar betyda och juh längre tiden tid desto värre vart det..drog på elementet på 25grader och satt mig framför det, frös så jag trodde befann mig i en kyl på Ica..Nej nej nej, inte igen!

Snuvan har juh aldrig riktig försvunnet efter mina "ligga-hemma-4dagar-tiden" och när jag känt att det varit på väg har jag kört dunder nässparyen i förebyggande..en alvedon är intagen och jag känner mig lite piggare men jag vill absolut inte att det bryter ut en gång till..

Snälla, ge tips på vad jag kan ta för att slippa? Huskurer? Vitlök? Hälsotillskot? Nåt slag av the?
Det är 3:e veckan jag går in på nu!

Vad som helst! Måste besegra den envisa förkylningen!


       




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar