torsdag 8 november 2012

Mina bästa vänner just nu!

Ge mig styrka!
Aldrig har jag sovit så dåligt tror jag, halva natten har jag precis somnat för att vakna av hosta och snor..så har det hållt på!
Varje dag när jag kommit hem från stallet får jag sådär härligt "feber ont" i ryggen, undrar om det kommer bryta ut ordentligt? Kan man ha feber till o från?
Jag fryser när jag lägger mig, samtidigt som jag kan vakna av att jag "svettas"..
Tänkte att, kanse ska jag inse min begränsning nu och va hemma?
Tyvärr är inte den möjligheten nåt alternativ..har jag väl gått upp och pallrat mig till jobbet kan jag lika bra sitta här!

2 kommentarer:

  1. Det är nog dax nu för fröken att slå av på takten!! Lägg dig hemma och bli frisk!! Kram på avstånd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vågar inte slå av på takten..då kommer jag ligga döendes!

      Radera