måndag 23 juli 2012

Puuh, första arbetsdagen

vad händer? har inte folk hört talas om semester eller?
Första dagen på jobbet efter 3veckor..
Är juh nästan värre än vanligt..eller det är det, ett tag visste jag nog knappt själv vad jag höll på med!
Varför är det alltid samma sak, ALLTID är det nåt som strular..idag är det två saker som skiter sig, skrivaren för kvitton, såklart fullt med släpvagns-kunder då
Invågen, instrumentet för den har ballat ur..så det går inte och väga där såklart går det lika mycket in som ut..
Gahhh, blir tokig!
Hade förväntat mig skit långa dagar, så långa som att man nästan-aldrig-får-gå-hem, klockan är redan 15 och 30min kvar av arbetsdagen, svisch sa det så var denna måndag förbi..fast, är inte alltid måndagar så? Så går resten av veckan, låååångsamt..
Passar bra med hoppträning ikväll, så man får flänga runt lite och inte behöva "perfekt" rida, hade nog inte haft ork till det just idag..måste sätta igång med dressyren omgående, 3veckor kvar till första tävligen, Vallentuna..anmält mig till både LB:2 och LA:3 men har nog kommit fram att vi kör den trygga rundan bara, LB:2 varit för mkt missar på dom 2 senaste tävlingar, så vi backar en ruta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar