torsdag 19 juli 2012

Blivit med äppel pryl..

länge har jag stått emot, våga vägra Iphone!
Skyler på att det inte finns en modern knapptelefon, annars hade jag tagi den direkt!
Min första touch lur, nokia N8 var jag ändå "nöjd" med till för ca 6mån sen, när den hängde sig flera gånger, ingen mottagning då åkte den i golvet, spllllach, krach display spräckt! Tillbaka till den ännu mindre mottagnings luren, sony ericsson som man får starta om varje gång Endast nödsamtal kommer upp pga hängning..vart så trött på den så härom dagen när jag ändå var i Täby kunde jag inte låta bli och stanna till hos den jobbiga försäljaren som stod där i båset, även fast jag visste att jag inte får göra om abonnemaget förrens Augusti med ny lur, undantag..förlängde och fick en ny lur, än är jag inte frälst än och första utbrottet?
Antagligen när jag ska försöka SMS:a när jag kör..ja, vet, man ska inte sms:a när man kör!
Detta fick pryda baksidan, och det finns mängder med bling-bling skal för mig som älskar sånt!
Fint?! Kommer jag börja älska min Ajfåne?



1 kommentar: