måndag 16 juli 2012

Konsten att få ihop en lyckad semester?!

1vecka kvar och jag är hemma..nej då, jag har haft det bra, kanse inte vart riktig som jag(?) vi(?) tänkte oss
Hade egentligen ingen strikt plan, brukar bli västkusten 2.5 vecka och sedan avslutar vi hos våra Söderköpings vänner innan hemfärd denna gång vart det,,
Utan att bli tillfrågad så åkte vi..det skulle fiskas, jaha och vad skulle jag göra då? Jag hade fiskat klart denna semester när jag sista kvällen ställde mig på bryggan och drog fulla häcklor med makrill, 18st på ca 30min..ibland undra jag om jag hade hamnat fel, fiske semester?
Kan va kul en stund, nån dag men varje dag? varje kväll? flera timmar? Nä, det är inte semester för mig!
Efter som vi inte riktig kom fram till nåt, så for vi hemåt ochså dela vi på oss..en fiske och en stallet, alla nöjda!

3 kommentarer:

  1. Alla är inte nöjda!! Vi saknar er!! Men "hörde" att ni var hemma.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det vart så..vi planerar att komma ner nån helg här, inom snar framtid istället!

      Radera
  2. Låter Inge bra vännen...? Säg till om du vill prata.. Kram!

    SvaraRadera