onsdag 25 juli 2012

NU är vardagen tillbaka..

ryggvärken is back- check
humöret- check
tröttheten- check
städa/tvätta/plocka saker hela tiden- check
småirriterandet- check

och imorse höll jag på och säga upp mig totalt!
Handduk hänger över toalettdörren, står inne på toa, tvättar ansikte osv, förste man ut..
och sen jag, handuken ligger på golvet(trillat ner), harklar mig lite eftersom förste man bara klev ÖVER den utan nån som helst tanke på att hänga upp den igen får ett snäsigt svar att det var jag som hade ner den, jag?
Hur gick det till, jag har juh varit på toaletten hela tiden, den hängde där när jag gick in..
Oavsett om det var jag som hade ner den, kan man inte plocka upp den då?
Jag som hänger din tvätt/hänger ner och plockar in
plockar dina saker
städar(oftast)

Små petitesser?
Är det nåt jag stöd mig på, så är det just såna här saker!

Vad är det mest irriternade?

Gott tecken på att det vardagliga liver är tillbaka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar