lördag 28 april 2012

Lång helg med den bortglömda detaljén!

kan jag ha så lite inbokat som att endast åka med som hästskötare på söndag?
Märkligt..och av nån märklig anledning drog jag fram mitt A4 papper med alla tävlingar, 1Maj..vänta, Januari, månad 1
Februari, månad 2
Mars, månad 3
April, månad 4
Maj, månad 5..det är månad 4 nu och månad 5 på, tisdag..nästa vecka, puhhh, skönt! Eller..guess what?
Linda har juh lyckas anmäla sig till en tävling då, som jag dessutom va reserv till först..men jag är med, helt ärligt, vart jag sjukt osugen på tävling när jag insåg att jag dessutom är anmäld till Rimbo 6Maj, alltså helgen därpå med bara 4dagars melllan rum så har jag nu lovat mig själv att vekligen tänka igenom innan jag anmäler mig..
Alltså en LB:3 i Upplands-bro på tisd, prel starttid 14:41 sen är bara och ladda om för LA..
Idag var det träning på schemat och efter 2dagars vila utav häst så måste jag säga att jag inte hade så bra förutsättning men det verkar ha gjort susen, en sjukt fin häst med koncentration på lösgjordhet vilket visade sig var ett framgångsrikt koncept och ett råsvettigt ekipage, sjukt jobbigt att rida så bra!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar