fredag 20 april 2012

Söndags starten är hotad..

vad jag önskar att jag kunde klara mig själv? Min störtsa önskan just nu, har sagt till mig själv att jag ska börja öva inför detta så man slipper vara beronde av någon..tyvärr, verkar jag ha tänkt på det för sent!
Det är fortf oklart om jag kommer komma iväg på sönd, då jag inte har nån som kan åka med mig..så någon som är sugen, hojta till! Tyvärr utlovas ingen sovmorgon men mat, fika och trevlig sällskap kan lovas!
Ibland slår tanken att, va fan..jag åker själv ändå! Finns juh lalltid nån i stallet som kan hjälpa mig därifrån problemet kommer juh på bortaplan, gäller juh och tänka en extra gång innan man lastar ur..sadel tillgänglig, tillbehör osv osv och förhoppningsviss kanse det finns nån vänlig själ som kan slänga på bommen och klappa igen luckan..lika snabbt som denna tanke slår mig, så slås den tillbaka, nä jag är inte redo för det här än!
Att flörta hemma...igen, är nog lika med att inte ens komma på tanken att fråga och speciellt inte söndmorgon med avgång 06:30 från stallplan!
Vi får helt enkelt se hur det artar sig, annars kommer det bli min första strykning..f*ck! Livet är ingen dans på rosor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar