lördag 7 april 2012

Imo gäller det, helt osannolikt, men det är sant!

min första LA start, hur kom jag ens hit?
På så kort tid har det hänt såå himla mycket och för varje dag som går så blir det bara bättre och bättre och han blir bara stadigare och starkare hela tiden..senaste veckan har galoppbågarna satt som en smäck och jag börjar få lite bättre koll på dom ochså, bättre vägar och orkar rida hela vägen..herregud, det här med dressyr..vart fasiken fick jag ifrån att det var lätt??
Morgondagens mål är:
Hitta min egna bubbla, inte låta mig störas av nån eller nåt annat, och
procent mässigt har jag satt till 57%, inte ens godkänt?
Nä, jag har precis börjar få stadiga rundor i LB mellan 60-63% så jag vill inte sätta för höga mål, och anledningen till att jag går ut i en LA är för att jag måste höja mina mål lite, nåt att träna mot liksom..tror ni förstår grejen;)
Målet för året är mer stadiga rundor i LB och prova på ett par LA under året så får vi se hur det går, jag har en väldigt bra känsla för imo och det är nästan så att jag börjar höja målet 57% men nä..inte för höga krav, bara en bra runda så både jag och hästen är nöjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar