fredag 21 oktober 2011

Tillfälligt avbrott..

legat hemma..igen
Blir jag sjuk nu igen så skjuter jag mig själv..hate it rent ut sagt!
Avslutar min sjukperiod med en arbetsdag, veckans kortaste..gäller och välja sina dagar, tänk om det alltid va så här!
Måndagen va sjuk seg och i stallet kände jag mig inte alls pigg, trodde det berode på vädret, så bit ihop och red min lektion..efter den insåg jag nog att fan, det här stämmer inte trots långjallingar och dubbla tröjor av olika slag så frös jag..då förstod jag, fan oxå!
Frös tillochmed i duschen med varmvattnet på
Så det var bara se till och hålla sig hemma, sova varvat värktabletter..men nu hoppas jag att skiten inte kommer tillbaka igen, nu är det bara den dumma ihållande förkylningen som ska veck..några dunerförslag åt det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar