måndag 3 oktober 2011

Någon mer sugen?!

nu ska jag bli bäst och tar till alla medel!
Lånat böcker jag ska läsa och mitt senaste projekt nu är, en ryttaranalys hos Birthe Vogelius, någon som varit där?! Bra, dålig erfarenhet?
Söker mig även dit ochså för min rygg, har nästan konstant ont i ryggen och sprungit runt bland olila kriopraktorer och det är bra 1vecka eller 2..sen återkommer ryggvärken, så jag har gett upp hoppet!
När jag rider tänker jag inte på det, då är det ridning som gäller!
Och jag tror även att jag inte riktig sitter rakt över hästen då jag ofta får "trampa tillbaka" sadlen och jag knappt sitter till vänster nånting, så jag hoppas att detta kan ge mig en överblick på min sits, få tips på vad jag kan göra för övningar och helt enkelt har mindre ont!
Så är någon mer sugen på och haka på, så hojta till?!
Sällskap är alltid trevligt!
Ryttaranalys med tryckplatta kostar 1100kr
Utan tryckplatta 750kr
Ca 1mån framförhållning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar