måndag 31 oktober 2011

Bästa hjälmtvättar tipsen..?

efter år med svett och smink så tycker jag det är dax och fräscha upp hjälmen en anning..
Och som med allt annat finns det 1000sätt och göra saker och ting på, mest populära jag har hört är diskmaskin eller tvättmaskin(utan centrufugering såklart)
Har dragit mig och tvätta den eftersom jag inte har haft nån annan och rida med under tiden, rider inte utan..jo, min häst är jätte snäll och skulle aldrig kasta av nån!
Nä, det skulle han inte göra till 99% MEN kan kan snubbla, bocka, bli rädd för nåt what ever..tycker inte nån "ursäkt" är tillräcklig bra för att rida utan hjälm! Men det är MIN åsikt!
VAD är anledningen till och rida utan hjälm?
Men nu skulle det inte handla om hjälm eller inte, utan om hjältvätt..
Så, hur tvättar du din hjälm? Medel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar